O hře

Vše o hře Kerbal Space Program

Re: O hře

Příspěvekod Ataman » 17 bře 2018, 11:22

Wopat píše:Potřebuju zobrazit delta-v.

Včera, když ještě nebyl MechJeb sem stáhnul tohle - https://forum.kerbalspaceprogram.com/in ... 3-14-2018/
Pak sem bohužel vytuh, jsouce urvanej z práce, teď to jdu vyzkoušet.
Ataman
Aktivní nováček
Aktivní nováček
 
Příspěvky: 24
Registrován: 08 srp 2013, 17:25

Re: O hře

Příspěvekod Alchymista » 17 bře 2018, 12:49

Na uveden adrese sú nové verzie neustále - s rizikom, že sa niečo potento...
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 406
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 20 bře 2018, 19:27

Alchymista píše:tak si sa dočkal - nevahaj
https://ksp.sarbian.com/jenkins/job/MechJeb2-Dev/
A funguje aj kerbal engineering redux

Edit - tak KER nefunguje, neukazuje správne hodnoty

Díky moc! Na tenhle zdroj jsem už dávno zapomněl.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 28 čer 2018, 17:36

Kerbal Space Program momentálně v KSP Store se slevou 60 %. Hru tak můžete koupit za $15.99.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 08 zář 2018, 14:45

Squad chystá update 1.5, který se bude týkat hry i DLC Making History. Zatím toho není známo mnoho. Mezi novinky bude mimo jiné patřit:
- možnost přiřadit Kerbonauta na Command Seat přímo ve VAB/SPH
- rozšíření možností Mission Builderu (part count node, možnost umístit Fly Through node pod vodu)
- nové skafandry
- podpora 4K displeje
- nové textury mnoha součástek
- přidání více možností výběru textur u některých nádrží
- oprava mnoha bugů
a další...

Obrázek

https://i.imgur.com/QVg1MBX.png

https://i.imgur.com/nLZrbSR.jpg

https://i.imgur.com/kD6sYJB.jpg

https://i.imgur.com/23xMujG.jpg

https://i.imgur.com/Og4GjUE.jpg
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 15 zář 2018, 16:03

Nový vzhled i interiér kabiny Mk1 Command Pod:
https://i.imgur.com/lkcU2pQ.jpg
https://i.imgur.com/BlLVlxj.jpg

a také řídicích jednotek Probodobodyne OKTO a OKTO 2, které jsou inspirovány Marinerem a dostaly mimo jiné lesklý povrch.
https://i.imgur.com/tNfPMYv.jpg
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 06 říj 2018, 09:02

K chystané aktualizaci 1.5 byly zveřejněny další novinky. Nová verze vyjde během října a bude se jmenovat Kerbal Space Program 1.5: Dressed for Success. Název vychází z nových skafandrů, které budou vypadat takto:

https://i.imgur.com/JsYZYA2.jpg

Mi osobně se však hodně zamlouvá nový indikátor času pro plánovaný zážeh:

Obrázek

Dále také již dříve oznámené nové textury nádrží, mezi kterými si lze libovolně vybírat:

https://i.imgur.com/DLef5p6.jpg

Trysky motorů na tuhá paliva budou mít KONEČNĚ možnost zobrazení mezistupně při jejich použití jinde, než na prvním stupni. Zároveň také budou mít více textur.

https://i.imgur.com/UTtcSrc.jpg

Nová řídicí jednotka Stayputnik Mk2 vypadá skvěle:

https://i.imgur.com/AJw5xsA.jpg

Přepracování a nabídka více textur se dostalo i tělu roveru:

https://i.imgur.com/Itb40g1.jpg

Dále Squad oznámil, že počínaje aktualizací 1.5 budou následné verze vycházet pravidelně jednou za tři měsíce. To by mělo dát autorům módů lepší představu o budoucím vývoji, čímž se zrychlí aktualizace módů.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Alchymista » 14 říj 2018, 14:36

Do slova a do písmena kozmetické zbytočnosti (tlačí sa mi na klávesnicu hodne expersívnejší a agresívnejší výraz...).
Keby už radšej konečne spravili poriadne fyzikálny a kolizny systém. Ukotvenie objektov v teréne, aby nedochádzalo k nekonečným samovoľným pohybom staníc na planétach a mesiacoch.
Rozumný aerodynamický systém - chovanie lietadiel a iných atmosferických pohybovadiel, rozumné chovanie kolesových a pásových prostriedkov atď. Aby dvojkilometrový presun roveru na menšom mesiaci neznamenal hodinové pozorovanie pohybu slimáka.
Nehovoriac už o "drobnostiach", akože aby kerbík na konci rebríku urobil krok vpred a nie krok vzad, aby fazikálne rebrík nekončil pol výšky kerbíka nad vizuálom, aby sa solárny panel v pancierovanej schránke nerozpadol pri dotyku kerbíka, aby sa "vedecké výsledky" dali preniesť rovno z prístrojov do labáku a nemuseli sa prenášať z "experiment storage unit" do labáku ručne, aby sa výsledky v labáku dali "aspoň nejak" roztriediť na využiteľné (skumavka), odoslateľné rádiom, odoslateľnú poslom a ostatné "neužitočné"

TO ale vyžaduje náročnejšie myslenie ako "ohromné" textúry vo vysokom rozlíšení, ktoré sú v konečnom dôsledku akurát tak "na dve veci", pretože pri pohľade z väčšej ako bezprostrednej blízkosti splynú do plôšky veľkosti 1 pixel.

Nové úžasné skafandre - radšej nehovorím o tom, čo vedel plugin TextureReplacer a jeho doplnky ako KSC Support Staff, Diverse head a ďalšie (pár desiatok tvárí pre kerbíkov a kerbinky, vizuálne rozlíšenie profesií, vizuálne rozlíšenie hodností, rozdielny vizuál skafandrov pri výcviku na Kerbine, pri výstupe do vesmíru, pre činnosť na planétach, rozdielny vizál oblekov v stanici na orbite a v báze na mesiaci či planéte...).

A tiež otázka stability - aby pred opakovaným spustením hry nebol nutný reštart počítača ROFL
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 406
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Re: O hře

Příspěvekod Wopat » 14 říj 2018, 16:29

Souhlasím, že následující update je vesměs kosmetický a nejspíš nebude stát za nic, pokud nás něčím nepřekvapí. A k tvým výtkám - na chování kol a roverů na povrchu se pracuje neustále a téměř s každou aktualizací se to zlepšuje. Nepochybně je ale pravda, že se hra může ještě hodně posunout a řada změn, které by měly velký efekt, nevyžaduje hodně práce.
The difficult we do immediately. The impossible takes a little longer.
Uživatelský avatar
Wopat
Zkušený vesmírný veterán
Zkušený vesmírný veterán
 
Příspěvky: 4027
Registrován: 08 srp 2012, 19:37
Bydliště: Ostrava

Re: O hře

Příspěvekod Alchymista » 16 říj 2018, 22:54

Jedna dobrá správa - update je viacmenej bez problémov.
Tj neničí existujúce sondy, lode a stanice, a nezabíja kerbíkov, ako to robili niektoré predchádzajúce verzie.
Staré konštrukcie zostávajú funkčné.

Nové a "staré" diely existujú paralelne vedľa seba, majú rovnaké popisy a vlastnosti, ale rôzne "name" (napr. name = probeCoreOcto_v2) a všetky nahradené staré diely majú v konfigurácii nastavené "category = none". Staré diely sa v prípade nutnosti dajú nájsť v pokročilom výbere dielov v editore (SHP i VAB)

Mechjeb je pravdepodobne úplne alebo čiastočne nefunkčný (zmena označenia niektorých dielov, zmeny v programe).
Tak isto TweakScale a ďalšie pluginy sú z vyššie uvedeného dôvodu čiastočne nefunkčné.
Alchymista
Vesmírný badatel
Vesmírný badatel
 
Příspěvky: 406
Registrován: 14 zář 2016, 01:01

Předchozí

Zpět na Kerbal Space Program

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků