Aktuálně je vodíková nádrž pro EM-1 možná už umístěna v buňce N budovy 131 v MAF pro aplikaci tepelně izolační pěny. Závisí to na tom, zda už buňku opustila kyslíková nádrž pro EM-1, která podstupuje všechny procesy před vodíkovou nádrží.
Instalace kabelových svazků ve forward skirt a v intertanku je kompletní. Koncem května technici zapnuli letové počítače a subsystémy s avionikou, umístěné ve forward skirtu, a nyní provádějí kontrolní testy. Souběžně je dokončována instalace zbývajícího interního hardwaru do forward skirtu a intertanku. Oba díly budou v příštích měsících spojeny s kyslíkovou nádrží do přední sestavy centrálního stupně. Tato integrace bude probíhat v budově 110 ve vertikální poloze. Poté bude, taktéž ve vertikální poloze, vytvořena z vodíkové nádrže a motorové sekce zadní sestava. Nakonec budou obě sestavy spojeny horizontálně.
Re: EM-1
Napsal: 2.7.2018 21:54
od Dugi
Fotka adaptéru LVSA po aplikaci izolační vrstvy.
Re: EM-1
Napsal: 8.7.2018 6:52
od JHošek
Po aplikaci tepelně izolační pěny byl adaptér LVSA pro EM-1 dne 26. června přesunut do další budovy v MSFC k instalaci systémů pro oddělení horního stupně ICPS.
Re: EM-1
Napsal: 13.7.2018 6:16
od JHošek
Nádrž na kapalný kyslík byla 20. června, po aplikaci tepelné izolace v buňce N budovy 131, přemístěna do hlavní výrobní budovy 103 v MAF do prostoru konečné montáže, konkrétně do oblasti 6. Tady probíhá instalace senzorů a dalších komponentů na nádrž.
Re: EM-1
Napsal: 16.8.2018 20:00
od Dugi
Instalace tepelného štítu proběhla na konci července.