Artemis 1 (EM-1)
Re: EM-1
Aha, já myslel, že na fotkách je letový exemplář. Tak to se potom omlouvám za desinformaci.
-
- Zájemce o kosmonautiku
- Příspěvky: 87
- Reputace: 1
- Registrován: 30.3.2015 12:48
Re: EM-1
Nadherny jak to maj prospikovany cidlama (ty nalepeny bych odhadoval na vibrace + teplota). Ohromny pokrok od drevnich dob kosmonautiky. Cidla by v te dobe i byla, ale nic co je dokaze zpracovat v takovem mnozstvi. Nyni opravdu muzou sledovat kazdy p*d (doslova).
Re: EM-1
Řekl bych:Dugi píše:Tak teď se snad už neseknu: Tohle by měl být letový exemplář:
tvoje foto 1 = přední přepážka letového Orionu pro EM-1
tvoje foto 2 = spojený tunel a přední přepážka Pathfinderu
tvoje foto 3 = svařená válcová část Pathfinderu (stejný exemplář jako na včerejší fotce)
Jestli to chápu správně, tak vnitřek tunelu neletového Pathfinderu není nijak upravený (v pozadí)
zatímco tunel letového Orionu má bílou vnitřní stěnu
stejně jako Apollo
Re: EM-1
Aha, super, moc díky.
Už mě na FB Orionu začínají trochu štvát s tím, že vždycky napíšou něco o konstrukci letového exempláře, ale nakonec je to jinak. Moc díky za to, že to uvádíš na pravou míru.
Už mě na FB Orionu začínají trochu štvát s tím, že vždycky napíšou něco o konstrukci letového exempláře, ale nakonec je to jinak. Moc díky za to, že to uvádíš na pravou míru.
Re: EM-1
Teď už snad neuvedu žádné nepřesné informace. 5. září se svařily první dva díly letového exempláře lodi Orion pro misi EM-1
Tento obrázek ukazuje z jakých dílů se přetlakový modul lodi skládá. První svár spojil dohromady části označované jako "tunnel" a "forward bulkhead".
Ke sváru se váže i poměrně obsáhlá fotogalerie na Facebooku.
Tento obrázek ukazuje z jakých dílů se přetlakový modul lodi skládá. První svár spojil dohromady části označované jako "tunnel" a "forward bulkhead".
Ke sváru se váže i poměrně obsáhlá fotogalerie na Facebooku.
Re: EM-1
Technici ve firmě ATK v Promontory v Utahu vyložili letový hardware, který se použije pro stavbu jednoho ze dvou motorů na tuhá paliva pro misi EM-1. Tyto díly tvoří spodní část urychlovacího bloku. Po zpracování ve zdejší hale budou po železnici dopraveny na Kennedyho středisko, kde se připojí k dalším částem. Po sestavení se motory připojí k prvnímu stupni SLS v hale VAB, ale to je zatím ještě hodině daleko.