Hladam pomoc pri vyvoji vesmirne tematickej hry
-
- Vesmírný nováček
- Příspěvky: 2
- Reputace: 0
- Registrován: 3.8.2014 17:17
Hladam pomoc pri vyvoji vesmirne tematickej hry
Pacia sa ti vesmirne dobrodrustva? Vies pocitat jednoduche priklady z mechaniky (sily posobiace na teleso)? Chces mi pomoct s vyvojom novej hry?
Viem programovat, no nechcem sa zdrzovat s matematikou a preto hladam cloveka co by matematiku robil za mna a ja by som to uz len prevadzal do kodu.
Chcem spravit taky spociatku velmi zjednoduseny simulator vesmirneho zivota a vesmirnych bojov o prezitie. K tomu je potrebne aby niekto rozumel mechanike, ako pohyb telies, posobenie sil a podobne. Aby vedel ktore zlozky zo vzorcov sa mozu zanedbat, alebo zjednodusit bez toho aby sa vyrazne narusila realnost modelu.
Viac informacii mozeme potom prebrat formou dialogu, diik
Viem programovat, no nechcem sa zdrzovat s matematikou a preto hladam cloveka co by matematiku robil za mna a ja by som to uz len prevadzal do kodu.
Chcem spravit taky spociatku velmi zjednoduseny simulator vesmirneho zivota a vesmirnych bojov o prezitie. K tomu je potrebne aby niekto rozumel mechanike, ako pohyb telies, posobenie sil a podobne. Aby vedel ktore zlozky zo vzorcov sa mozu zanedbat, alebo zjednodusit bez toho aby sa vyrazne narusila realnost modelu.
Viac informacii mozeme potom prebrat formou dialogu, diik
Re: Hladam pomoc pri vyvoji vesmirne tematickej hry
Vítám tě na našem fóru a doufám, že se ti tu bude líbit. V plánu ti držím palce.
- Jackfrostwolf
- Aktivní nováček
- Příspěvky: 29
- Reputace: 0
- Bydliště: Praha
- Registrován: 9.9.2013 13:41
Re: Hladam pomoc pri vyvoji vesmirne tematickej hry
Ahoj hele mám strojárnu takže někde v sobě mám zakořeněný věci jako matika a mechanika, a taky různý takoví věci. Rád opráším své staré znalosti a zněčim bych ti pomoch ale předem varuji ve vesmíru mi to tak nejde tak říkajíc jsem typiský strojař držícíse země ale jinak bych to asi zvládl. kdy by něco napiš a já se na to podívám . Jack
-
- Vesmírný nováček
- Příspěvky: 2
- Reputace: 0
- Registrován: 3.8.2014 17:17
Re: Hladam pomoc pri vyvoji vesmirne tematickej hry
Sak mozeme skusit, momentalne riesim dve veci, i ked jednu som dako poriesil, ale viac je to trik ako vypocet na realnej bazeJackfrostwolf píše:Ahoj hele mám strojárnu takže někde v sobě mám zakořeněný věci jako matika a mechanika, a taky různý takoví věci. Rád opráším své staré znalosti a zněčim bych ti pomoch ale předem varuji ve vesmíru mi to tak nejde tak říkajíc jsem typiský strojař držícíse země ale jinak bych to asi zvládl. kdy by něco napiš a já se na to podívám . Jack
Najprv nieco k hre:
Ide vlastne o topdown shooting rpg s prvkami simulatora. Teda chcel by som aby fyzika bola realnejsia ako bezne arkadove hry podobneho typu.
1. vec ktoru by som chcel spravit, je fyzika lietania vesmirnych lodi. Lod bude mat nejaku velkost, hmotnost a nejake motory. Ja by som potreboval nejaky matematicky vzorec, ktory by riesil ubytok effektivity motora v smere letu. Pretoze si myslim ze zrychlovanie by nemala byt konstanta. Predsa zrychlenie z nuly a zrychlenie pri rychlosti napr 1000km/h nie je rovnake ak je pouzity ten isty motor.
Toto je ta vec ktoru som uz nejako zapracoval, ale iba oklamal trikom aby sa to tvarilo ze to tak je, no nezaklada sa na realnom vypocte. DEMO tu: http://jsfiddle.net/luckylooke/LUqAd/23 ... ed/result/ (ovladanie sipkami) Uz mi jeden hlasil ze mu demo nejde, nechapem preco bo ja som skusal na windowse IE, FF, Chrome a Chrome pod Ubuntu a vsade islo.
Uvidime ako sa podari toto poriesit a potom by sme ked tak pokracovali