Re: Bigelow Aerospace
Napsal: 13.3.2015 7:25
Ano, to je pravda. SpaceX zatím nevidí dostatečně velkou poptávku po vynášení extrémně dlouhých nákladů, kvůli kterým by museli vyrobit delší aerodynamický kryt, než ten, který mají v současnosti (d = 5,2 m ; l = 13,9 m).Tris píše:F9 nikdy nebyl považován za možnost pro start B330 kvůli nedostatečné velikosti aerodynamického krytu -- to jsou slova Roberta Bigelowa krátce po CRS-8.
Využitelný vnitřní prostor v současném krytu F9/FH je d = 4,6 m ; l = 11,4 m, přičemž válcová část s konstantním průměrem je dlouhá pouze 6,6 metru a dál se směrem nahoru zužuje.Beleg píše:U těch rozměrů aerodynamického krytu vadí který rozměr? Délka B330 má být 13,7 m a průměr (vnitřní v nafouknutém stavu) 6,7 m ... Prodloužit kryt by nemusel být zas až takový problém (téměř to nezvýší odpor a moc to neposune aerodynamický střed rakety).